fredag 10 augusti 2012

09:56

Fredagen är här, blir dock inget fredagsmys för mig på grund av kvällspass idag, men det kan istället bli lördagsmys imorgon:) Då blir det tacokväll med älskling och mys!
Igår hade jag en jätteskön ledig dag, jag och älskling handlade, powerwalkade i skogen och lagade god middag, såg fotbollsfinalen i OS mellan Japan och USA (damerna). USA vann och det var riktigt kul! Höll ju på USA redan förra året då de spelade VM-final mot Japan, då vann ju tyvärr Japan (på straffar kan sägas). Igår vann istället USA under ordinarie matchtid med två mål, skoj!
Vi såg även under gårdagskvällen en film vi hyrt, The Rum diary, med Johnny Depp i huvudrollen, inte speciellt bra tyvärr, seg handling där jag inte riktigt förstod poängen med slutet eller filmen i sin helhet. Självklart är alltid Johnny Depp bra, men tyvärr bara 1 av 5 möjliga toasters!

Nu ska jag ta mig en kopp te, lite mellanmål för mig som åt frukost redan klockan åtta!

Inga kommentarer: