måndag 6 augusti 2012

11:20

Jaha ni, semestern är tyvärr redan slut, riktigt segt faktiskt:( De där två veckorna gick väldigt fort må jag säga. Har iallafall helgen om två veckor att se fram emot då jag och älskling åker till Stockholm för att se Kent och ha en mysig helg hemma hos Therese och Stoffe.

Min semester har iallafall innehållit mycket mys med älskling. Första veckan var vi på Beas föräldrars landställe, vilade upp oss, hjälpte till med lite trädgårdsarbete, åt glass i Trosa hamn, gick i lite butiker i Trosa, åkte till Mariefred på en jättestor och rolig loppis, drack mycket kaffe och gosade med Alfons:)
Andra veckan var vi hemma här i Linköping med undantag för lite dagsutflykter till Norrköping under onsdagen och Nyköping under fredagen. Jag fyndade skjorta och skor på Gant i Norrköping och var lycklig över de kapen:) I övrigt har vi fikat mycket elvafika, ätit god mat, både hemma och på restaurang, nu senast med Emma och Simon på Pitchers här i Link, i fredags kväll:) Mumsiga hamburgare de har där!
Men nu blir det vardagslunch i form av fil och knäckesmörgås innan jag cyklar iväg till jobbet, kvällspass idag och imorgon också, visserligen skönt:)

Puss på er!

Inga kommentarer: