torsdag 10 maj 2012

18:18



Idag är en härligt ledig dag för mig. Inte lika härligt att jag ska jobba hela helgen dock. Imorgon har jag kväll och sen dag lördag och söndag plus måndag, segt. Men som sagt, idag är jag ledig. Jag och älskling har varit i Tornby och shoppat loss:) Vi gick till First Aids outlet (de har typ streetkläder och lite annat som älskling gillar). Väl där hittade hon en jättefin tjocktröja, en brun v-ringad som hon velat ha länge och som nu alltså bara kostade 450 kr, halva priset:) Killen i butiken berättade om att det inte gått så bra för deras butik under hösten och att de rear ut mycket, därför ska vi nu stödja First Aid så mycket det bara går, gå dit och handla:) Ordinarie butik ligger mitt emot Myrornas på stan ungefär och outleten ungefär vid Ica Maxi i Tornby och den butiken heter Supreme. Killen i butiken var också snäll och bjöd oss på glass till bra pris, vi tog varsin GB Sandwich, de är ju sååå goda! 
Sen gick vi till Stadium outlet där jag köpte lite nya träningskläder, har halv långa träningsbyxor som slutar nedanför knät men jag ville ha långa som jag kan ha nu när det är regn eller kallt när jag promenerar och springer. Hittade ett par men de var för stora, så hittade jag plötligt ett par från barnavdelningen som såg likadana ut som vuxen modell, och då blire ju billigare, så 150 kr för byxor och 120 kr för linne, halva priset på båda, kanon! Ska ni ha träningskläder så är det verkligen Stadium outlet som gäller, fina märken till bra priser:) Ska även köpa en sådan där fin överdragsjacka att ha till, gärna i rosa, finfint! Efter detta blev det Ikea,vi  köpte lite ljus och sådana där lådor att ha i garderoben för underkläder och strumpor, så att inte allt bara blandas ihop till en enda röra:) Det blev också köttbullstallrik med mos för bara 17 kr som lunch, mums! Billigt och bra! Sen tog vi bussen hem igen med våra inköp! Väl hemma ringde brevbäraren på och lämnade mitt paket från Lookfantasic.com, gå in där, där finns alla märken med schampoo, parfym, hudvård, nagellack, ja allt! Jättebra priser och massa bra produkter! Nu när jag börjat köpa olika frisörschampoon kan jag inte tänka mig annat. Har just nu Pureology, typ som Redken fast ännu bättre! Köpte schampoo och balsam nu samt en ansiktskräm från Clarins, för typ 500 kr, asbra! Men nu blev det ett väldigt långt inlägg, tack och hej! Ni fattar nog att bilderna föreställer schampoo och det jag just skrivit om, hejs!






Inga kommentarer: