tisdag 9 februari 2010

08:36

Tha new blomma
Tha new blomkruka

Klocka, vit och fin.


Vi tyckte den passade fint i vårt köksfönster:)



Uppe med tuppen, jag gick upp när Bea gick till skolan vid kvart i åtta-tiden. Jag satte igång kaffe och Nyhetsmorgon, nu har jag segat mig en stund med facebook, tittat lite på tv och ätit smörgås och druckit kaffe. Nu ska jag plugga lite, läsa en bajstråkig artikel om prostataförstoring, det är vad veckans scenario handlar om. Det ni. Klockan tolv ska jag träffa min basgrupp i Norrköping och sedan mellan ett och fyra har vi basgruppsmöte med vår lärare. Sen får jag åka hem igen, klockan fem kliver jag av här i Linkan, haha.


Imorgon har jag skola nästan hela dagen, mellan typ nio och tre. Men det är helt okej. Jag gillar föreläsningar där man bara kan sitta och mysa med en kopp kaffe, halvsova lite och lyssna lite med andra örat, that´s the shieeet.
Nu ska ni få se några fina bilder från vår lägenhet, vi har köpt en ny klocka och en ny blomkruka plus en fin liten blomma. Vi har ju även målat om köket som ni vet, fått omtapetserat i hall och sovrum, men bilder på det kommer senare idag eller i veckan. Jag är lite lat på att ladda upp helt enkelt. Men here we go med blomma och klocka iallafall:)

1 kommentar: