måndag 15 februari 2010

11:44

Jag sitter i här i vardagsrummet och pluggar statistik blandat med njurpatofysiologi. Det sistnämnda är faktiskt ganska så intressant. Bea sitter med sina klassisar Kajsa och Fiffo i köket, de pluggar någon slags grammatik kan jag tänka mig, jag har inte riktig koll, verkar svårt iallafall, höhö.

Igår var bästa dagen, min fin gav mig finaste presenten, vi åt godaste middagen och hon bakade gooudaste kladdkakan till mig,helt enkelt finaste dagen. Det var mysigt att bara vara vi två på eftermiddagen/kvällen.

Alla ringde, smsade och facebookade grattis till mig, så glad blir man:)Mest överraskande var nog ändå när ett okönt nummer ringde mig, det var Beas mamma, pappa och Beas syster Therése som alla i kör ropade GRATTIS till mig, gulligt tycker jag:) sånt blir man så glad av!

Samtidigt som det kan kännas lite konstigt att folk man nästan inte känner längre eller umgås med alls helt plötsligt säger grattis, lite mysko. Men ja, så är det väl i dagens samhälle med facebook och allt, haha. Jag kan iallafall tycka det känns lite konstigt. Jag tror även att jag kan skriva det här för jag tror inte att de som inte känner mig speciellt väl läser det här, det kanske inte är någon som läser det här alls, vad vet jag? eller jo några små puddingar i mitt liv läser nog allt;)

På torsdag kommer julklappen från Bea till användning, vi ska gå på The Swell Season i Stockholm och äta middag där innan, det blir mysigt:) Efter det sover vi hos beas föräldrar i Nyköping, på morgonen efter har jag tenta i Norrköping och åker dit och sen tillbaka till Nyköping efteråt. Jag och Bea ska vara hundvakt åt hennes föräldrar som ska på födelsedagsfirande, även det i hufvudstaden. Sen blir lördagen en lugn dag i Nypan innan vi på söndagen åker till mamma och Calle- Arne i Oxelösund och firar min födelsedag. Morfar och mormor kommer också dit så det blir mysigt:) Mammas hemlagade mat hoppas jag såklart på.
Men nu känner jag att det här inlägget blir väldigt långt så jag ska sluta skriva. Återkommer senare med bilder från helgen med Disney On Ice och allt.
Puss.

Inga kommentarer: