söndag 14 februari 2010

18:23

ja idag fyller jag visst år, 21 gamla år, det är inte klokt ju!
Bea står och gör kladdkaka till mig, vi ska äta det ikväll efter den efterlängtade födelsedagsmiddagen bestående av kyckling inlindad i "typ parmaskinka", fetaostsås och ugnspotatis, mums! det är jag som har valt en sådan roligt lustig kombination;) höhö! Ifödelsedagspresent av min fin fick jag Sex and the City boxen med alla säsonger i, så himla gulligt. Min fin vet alltid precis vad jag vill ha:) Hon är bäst min fin, vet ni.

Eva och Elin kom förövrigt hit i fredags, vi fick inflyttnings/födelsedagspresent av dem: fyra mattallrikar, två rektangulära (som vi önskat oss) och två fyrkantiga, alla tallrikar vita, väldigt fina var de:) Vi blev så glada så!
Igår var vi på Cloetta Center och såg Disney On Ice, det var faktiskt riktigt mysigt. Och bra, jag tog lite bilder som jag sedan ska lägga upp:)Efter detta evenemang gick vi på stan lite och åt lunch: pasta, wok och pizza buffé. Det var kanoners! På kvällen såg vi melodifestivalen och åt en jättegod kycklinggryta med ris till middag. (förresten var det rätt låt med Andreas Johnsson som gick vidare i festivalen, riktigt mysig låt faktiskt.

Idag följde vi med Eva och Elin till Mcdonalds innan de skulle åka hem till Karlshamn igen. När de väl lämnat linkan gick jag och Bea en långpromenad, besökte ett riktigt roligt Konsum som låg i en upprustad gammal lada, coolt. Vi köpte coca-cola till middagen ikväll.
Nu ska jag sätta mig och födelsedagsslappa, läsa tidningen och titta på min fin som bakar så gott till mig.

Enjoy Alla Hjärtans Dag alla där ute! Puss och kram!

Inga kommentarer: