måndag 15 februari 2010

15:23

Nu har jag pluggat typ hela dagen, sen beas vänner kom typ vid tio-tiden. Det är starkt av mig känner jag. De sitter fortfarande kvar i köket med sitt grammatik-plugg. Själv börjar jag tröttna nu, känner att mitt huvud är för segt, jag måste om inte annat ha en paus nu innan jag fortsätter. Göra något helt annat typ. Kollar lite på freestyle skidor samtidigt som jag sitter här också. Det är lite kul. Ikväll ska jag titta på skidor och heja på Charlotte Kalla som ska åka, de säger att hon har stora chanser till guld och att hennes konkurrenter ser henne som ett stort hot, det känns bra, då är hon bra:)

Sen kom jag visst inte på något mer att skriva, eller jo: ikväll ska jag och bea äta upp resterna från tacosen i fredags, det blir gottit. Lite lyxigt såhär på måndagen. Imorgon ska jag gå till vårdcentralen och en läkare ska kolla på min tå som är konstig med en konstig knöl på. Mysko liksom. Hoppas han vet vad det är så att det går att göra någonting åt, det är så tråkigt när de bara säger att man ska vila och byta skor. Typiskt dålig sjukvårdspersonal, det är så dåligt, jag ska inte bli dålig sjukvårdspersonal, jag ska bli en bra en...

Inga kommentarer: