onsdag 14 december 2011

18:55

Hej hopp på er!
Onsdag kväll, betyder pluggkväll för min del. Har varit i skolan mellan 9 och 14. Sen åkte jag hem, lämnade min väska och gick raka vägen till Hemköp, handla måste man alltid känns det som. Väl hemma satte jag mig ner för att plugga till omvårdnadsseminariet som vi ska ha i januari. Tog en kopp kaffe och läste en vetenskaplig artikel, låter väl duktigt? Även om jag inte vet om jag blev så mycket klokare av det:) Haha.

Nu står lasagnen i ugnen, lyxig mat en onsdag kan tyckas, men det är ju trots allt lillördag. Och någon dag måste vi ju äta lasagnen vi planerat in att göra i helgen, som inte blev av. Ska snart göra lite ruccola och tomat till, gott med sallad till lasagne. Sen ska vi nog se lite Sunes Jul medan vi äter, mysigt. Sen blir det plugg resten av kvällen. Imorgon har jag min sista praktikdag. Hade visst missat en som jag måste göra innan min praktik helt är slut. Skönt. Sen måste det imorgon även packas då vi åker till Nyköping fredag eftermiddag. Men innan det ska jag ju såklart ha min jobbintervju. Det är mycket nu..hur ska jag hinna med allt? Men om fyra veckor, ganska exakt igår, den 13 januari, är jag klar, wiiihooo!!

Inga kommentarer: