tisdag 13 december 2011

20:44

En annan rolig sak är att vi ska åka till Nyköping i helgen som kommer. Beas mamma fyller år på söndag och vi ska dit för att fira henne, så vi åker dit fredag och kommer hem söndag. Ska bli skoj! Vi ska även passa på att fira min mamma som fyllde förra veckan. Det är många i december nu. Iallafall, vi blir i Nyköping under helgen och det blir mysigt. Ett besök på Princess är alltid viktigt, så dit ska vi gå. Det har jag bestämt. Sen måste det nog tyvärr bli en hel del plugg då också, i helgen, fast att man egentligen inte vill när man är borta sådär, men har nog inget val.
Men först på fredag innan vi åker händer en annan rolig sak: jag ska på jobbintervju på avd. 73 här på Sjukhuset i Linköping. Allmän neurologi är verksamhetens inriktning, spännande. Ska verkligen bli jättekul och jag tror att det är en väldigt bra avdelning att börja jobba på, brett med många olika sjukdomstillstånd som troligen kommer göra att jag lär mig väldigt mycket. Wiihooo! Men först ska jag ju få jobbet, en enkel match, eller hur?:)

Inga kommentarer: