tisdag 13 december 2011

20:31

Sitter och letar artiklar till mitt omvårdnadsarbete, det sista jag ska göra på sjuksköterskeprogrammet. Är dock inte lätt att hitta artiklar, så vi får väl se hur det går.
Om en stund ska jag och älskling ta en paus i pluggandet och fika lussefika. Mums! Lussebulle och pepparkaka med kaffe till blire, Lucia till ära och allt!

Idag har varit en bra dag, vi hade vår opponering på en annan grupps C-uppsats och läraren tyckte vi hade gjort en jättebra opponering och gav oss godkänt, skönt! Nu är det bara kvar att två ska opponera på vårt examensarbete, segt. Hoppas vi inte får allt för många kompletteringar.
Imorgon ska jag till skolan och gå på examinationsseminarier för andra i klassen, någon tråkig typ har tydligen kommit på att man måste gå på fem sådana seminarier till, förutom opponering och respondering under termin 5 och 6, så det är bara gå dit, lyssna, ställa en fråga och sen får man gå hem igen. Segt.
Men men, jag ska inte klaga för snart får jag äntligen min sjuksköterskelegetimation, då blire jobb jobb och inget plugg plugg.
Men nu ska jag inte prata mer plugg, jag ska GÖRA det.

Inga kommentarer: