lördag 12 juni 2010

11:03

Vaknade halv tio, la mig i mitten av sänge. Kände att det var mysigt att ha hela sängen för sig själv, men så kändes det ändå dåligt. det var ju min fin som fattades såklart. Det är inte alls lika mysigt att sova själv, speciellt inte när man ligger och drar sig på morgonen innan man ska upp. Eftersom att jag då kände mig lite ensam beslutade jag mig för att läsa min Kajsa Ingemarsson-bok. Hade ju inte mycket kvar av den ändå, jag läste ut den!! Den var bra men som vanligt var det några frågetecken kvar som ej slätats ut när jag var klar, men ja, det kanske är det som gör en bra bok?
Kan inte ni som läser det här inlägget ge mig tips om en bra bok jag kan läsa, trots massor av böcker i våra två bokhyllor känner jag idétorka på den fronten. Så snälla tipsa mig om en ynka liten bok innan ni drar härifrån.
Puss

1 kommentar:

bea sa...

gunnar av bob hansson