tisdag 29 juni 2010

15:09


Shoohooo vad det var bra Eva i sommar i P1. Alltså Eva Dahlgren. Hon har en sådan skön röst att lyssna på, sedan att det hon pratade om var bra gjorde det hela ännu bättre.



Nu fick jag ta med mig min kaffe jag tänkte ta på baksidan (på vår uteplats) in igen berodde helt enkelt på att en igelkotte prasslade i buskarna och visade sig. Jag blev så rädd, jag är uppriktigt livrädd för igelkottar och ryser i hela kroppen när jag ser dem, usch. Visst är de söta, men bara på håll när jag kan stå och titta på dem bakom en glasruta i mitt trygga vardagsrum eller när jag ser bilder på dem på internet. Då är de fina och mysiga djur som inte gör en fluga förnär. Det gör de säkert inte om jag skulle möta en face to face heller men jag väljer att inte utsätta mig för den faran.


Adjöken fröken.

Inga kommentarer: