tisdag 15 juni 2010

20:17

Det har varit städdag på jobbet, inte så jättekul precis..jag och Bea fick iallafall städa tillsammans. Det var ju inte helt fel:) Imorgon ska vi åka med de andra två sommarjobbarna på kurs i Kolmården, det kan ju bli spännande iallafall. haha.
På fredag efter Beas arbetspass åker vi till Nyköping för att stanna där tills på tisdag förmiddag. Vi ska mest åka dit till Nyköping för att se på kungliga bröllopet med Daniel och Victoria på lördag, det blir så mysigt men jag känner att jag ju kommer gråta så mycket. Herregud. Det blir till att strunta i mascaran och istället införskaffa ett paket näsdukar.

Förövrigt har vi en kass lärare på universitetet som aldrig kan ge sig och inte heller bara ge oss ett godkänt på vårt arbete. Segt, hon borde bara gå och lägga sig. usch!!!
Nu ska vi snart se fotbolls-vm-match. Det var nog Brasilien mot, ja..Det blir helt okej. Jag får ju äta kanelgifflar till så det blir helt kanon.

Igår kväll var jag och min finaste ute och åt middag på BarBQ här i stan, gott. Fick vi fira att vi slutat skolan och får sommarlov. Maten var fantastiskt god och personalen där var trevlig, synd bara att det inte var några andra där än vi, det är också konstigt med tanke på att de har så god mat. Jag åt plankstek och bea åt hamburgare, tzatsiki, fetaost och pommes. Mums!
Men nu blir det alltså fotboll. Enjoy.

Inga kommentarer: