tisdag 29 juni 2010

12:20

Idag är det fint väder igen, I love it! Jag är ledig också så det kan ju inte bli mer underbart.
Snart ska jag gå till affären och handla lite förnödenheter som det heter, och så rimmade visst det där nu. Haha.
När jag kommer hem ska jag nog lyssna på Eva Dahlgren, hon var sommarpratare häromdagen och jag vill gärna lyssna på det.

Bea jobbar idag till halv fem, och kommer ifrån jobbet tidigare, det gör man verkligen inte med vår så kallade chef, haha. Synd för jag längtar jättemycket efter min älskling, vi ses inte alls lika mycket nu när vi jobbar, vi jobbar dessutom alltid olika tider, typ när jag är ledig jobbar hon och tvärtom eller när jag jobbar kväll jobbar hon dag och vice versa. Buuuhuuuu så dåligt.

Igår såg vi iallafall Beck: Levande begravd, bra film:) beck och gunvald var kanon, precis som grannen och den nya grannen. Mm den nu, det undrar ni allt vem det är?

Pussis på er, nu blir det mathandling.

Inga kommentarer: