måndag 7 juni 2010

13:49

Helgen har varit, jag var ledig torsdag, fredag och sen lördag söndag och är även ledig idag. Mina fem lediga dagar har verkligen rusat iväg känns det som. Jag vill ha fler lediga, soliga, läsa böckeriga, dricka kaffeiga och bara lata-sigiga dagar kvar. Det har verkligen varit nice. Men snart är den lååånga ledigheten från skolan här och då blir det nice igen. Visserligen ska jag ju jobba ganska mycket (förhoppningsvis) men då när man är ledig är man ju verkligen LEDIG liksom.
Nu ska jag iallafall fortsätta läsa min braiga bok, dricka mitt kaffe som står här framför mig på vardagsrumsbordet och ha det mysigt en sista dag i det gråmulna vädret. Imorgon och onsdag blir det skola igen. Nu kommer lite random bilder från förra veckan, jag och Bea grillade och sen tog Bea fina mysiga bilder på sig själv till mig, mys.
Senare idag ska jag lägga upp bilder från helgen och grillningen med Emma och Simon, det var också riktigt mysigt och roligt!









2 kommentarer:

bea sa...

USCH! (de första bilderna)

Victoria sa...

ne, de är inte usch! De är fina, så det så!!