måndag 14 juni 2010

12:46

Jag har tråkigt, Bea jobbar till ja, jag vet inte när. Fick nyss sms att hon skulle bli kvar lite längre på jobbet, segt. För mig alltså. Jag läser mest min bok som är så bra, skulle egentligen gå till Hemköp men jag är inte så sugen på det. Vädret är lite halv-dåligt så det är inte lika lockande då som om det skulle vara soligt och fint.

I helgen som kommer gifter sig Victoria och Daniel, det blir roligt. Jag, beas syster Therese och beas mamma och jag ska sitta och kolla på hela bröllopsgrejen, det blir roligt!! Sen på söndagen blir det lunch på Stjärnholms slott allihopa. Vi kommer tillbaka hit till Linkan på tisdag förmiddag, sen ska jag jobba där på tisdag kväll.
Nu ska jag fortsätta läsa Midvinterblod, av Mons Kallentoft. Han är bra den där Kallentoft...Läs!

Inga kommentarer: