tisdag 1 juni 2010

15:22

Det var länge sen jag skrev här, jag har just nu väldigt mycket i skolan och tiden att göra roliga saker finns inte riktigt just nu. Men nästa vecka så slutar jag den 9:e där på onsdagen. Det blir skönt. Sen efter det är det bara ledigt och ledigt några dagar innan jobbet på campingen drar igång ordentligt.
Idag ringde en jätte trevlig kvinna från Ortoped-kliniken på Vrinnevi i Norrköping och ville erbjuda mig ett sommarvikariat, nu kan jag inte släppa det. Att jag inte kunde tacka ja, känns dels lite jobbigt att det var i Norrköping plus att jag ju inte kan svika campingen nu, även om jag gärna skulle vilja. Att vara på sjukhuset kan jag, jag vet vad jag ska göra och behöver inte känns mig som en dummis liksom. Haha.

Nu ska jag fortsätta plugga och gräma mig lite över att jag inte kunde tacka ja till jobbet och den trevliga kvinnan som ringde mig.

Gräma: klaga, tycka synd om sig själv över något

1 kommentar:

bea sa...

du hade ändå typ dött av att behöva åka pendeln till norrköping runt halv sex om du börjar kvart i sju, liksom. :)