söndag 30 maj 2010

22:28

Idag har jag jobbat, tjänat lite pengar i fem timmar till. Det var trevlans! Haha, alltså att pengarna kommer rulla in;)
När jag kom hem var det lite städning, det sista förutom allt som Bea hade varit duktig och gjort när jag var borta. Vid tre tiden kom pappa, Gunnel, farmor & farfar hit. Vi fikade glass och fruksallad som vi gjort och så hade farmor med sig bullar och chokladrutor som vi även åt lite av. Kaffe till det såklart, vem klarar sig utan det liksom?? Vi satt ute i solen och fikade, hade det alldeles underbart. Pratade nog om allt mellan himmel och jord, nästan. När de åkte hem var klockan redan sju och vi var riktigt hunriga efter en hel dag nästan utan riktig mat. Vi åt kasslergryta med tagliatelle och drack cola till. Sen har jag pluggat lite, imorgon ska vi iallafall ses här i Linkan. Det är skönt, att för en gångs skulle slippa pendla.
Nu ska jag ta lite til cola, sen soooova.
Nattis!

Inga kommentarer: