måndag 24 maj 2010

18:56

Vi grillar. Det blir grillat kött i marinad med pastasallad till och cremé fraiche med paprika chili till som sås. Det är dock inte så fint väder längre så vi får äta inomhus när vi grillat klart.
Senare ikväll är det många bra tv-program för mig. Först Det Kungliga Bröllopet klockan åtta och sedan komissarie Winter klockan nio. Jag är en svenskt-program-nörd.

Den här veckan:
Imorgon har jag skola 10 till 12. Efter seminariet där så ska vi sitta kvar i skolan, luncha och jobba på vårt förbättringsarbete. Hoppas att vi kommer någon vart. På onsdag kväll blir det till att åka in till stan och se Adept, tydligen ett band från Trosa som har blivit väldigt stora. Så nu vill Bea se dem. Sedan blir det även ett band på Hg på fredag, efter att jag har jobbat några timmar på campingen. Organismen och Dj Large, de är lite väl fula i munn för mig men det ska bli kul.
Men nu ska vi äta, byes byes!



Svenskt-program-nörd: person som tycker mycket om svenska tv-program och filmer, är nästan beroende

1 kommentar:

bea sa...

ORGANISSSSMMMMM!