onsdag 12 maj 2010

10:10

Klockan är bara tio min över tio och jag har redan hunnit massor. Typ. Åkte till praktiken vid sex, trodde jag skulle vara på Vaccinationsmottagningen förmiddagen. Men så visade det sig att jag skulle vara där klockan ett. Segt, så nu är jag hemma igen. Och vad händer då när jag går från bussen hem till oss på Rydsvägen. Utanför vår port stod Beas cykel där lite vackert, men inte MIN inte. Nej så nu är min cykel alltså stulen. Jag kände bara hur jag tappade all sug till det mesta, jag blir nog hemma resten av dagen helt enkelt. Känner mig illamående och allmänt seg och trött. Imorgon tar vi nya tag, säger jag:)

Nu ska jag göra någonting vettigt, försöka plugga lite till alla miljoner (lögn) seminarier vi ska ha efter vfu-perioden i skolan. Det är alltså inte miljoner sem. utan typ tre stycken, men det är massor att göra till dem.
Usch.

Inga kommentarer: