lördag 8 maj 2010

15:54

Sitter och tittar på Sprängaren. Ni vet den om reportern Annika Bengtsson, spännande. Samtidigt försöker jag komma fram till vad vi ska skriva och berätta om i alla de seminarier vi ska ha under våra tre veckor som återstår efter vfu-perioden.

Ikväll ska jag och min fin göra hemlagad pizza tillsammans med Emelie (brun) som de kallar henne. Haha. Vi har träffat henne i tre dagar nu, idag är den fjärde. Men det är kul!

Förövrigt är jag jättetrött idag, vfu:n gick i ett hela dagen lång. Men det var kul. Jag gillar när det är mycket att göra hela tiden, och inte bara segt. Men herregud så trött man bli, känns som om jag inte har sovit alls fast jag låg och drog mig extra länge imorse. Min fin serverade mig till och med frukost med tända ljus och mys i köket. Min fin är bäst.
Nu ska jag fortsätta se filmen, kanske somnar. Haha. Om ni vill veta vad det blir på pizzan vi ska laga, så blir det: ost, fetaost, salami i skivor, soltorkade tomater. Mumma!

Inga kommentarer: