tisdag 25 maj 2010

15:51

Jag blev verkligen dyngsur, som en dränkt katt satte jag mig på campusbussen efter att ha halvsprungit med tröjan över mitt huvud. Tröjan skyddade inte speciellt mycket men den fanns iallafall där. Väl inne på bussen läckte det massor av vatten från taket, turligt nog kom nästan alla undan denna skur. Haha.

Nu är jag glad över att inte behöva gå ut något mer idag, kollar lite på ett jättegamalt avsnitt av bevvan på tv fyra. Det var mysigt. Bea är på campus och fotar Lauren och hennes kompisar för någon slags nolle-p grej. Tur för dem att det iallafall slutade regna nu.

Imorgon ska jag jobba på campingen mellan nio och tolv, känns bra att tjäna ytterligare lite pengar. Efter det blir det raka vägen hem, äta lunch och sen åka till Norpan. Träffa min grupp och göra en färdighetsträning om förflyttningsteknik. Kvällen blir det som sagt Adept, spelning på Skylten. Kanoners!

Nu ska jag tvätta min häl där jag har ett nedrans skavsår som jag måste komma ihåg att plåstra om imorgon bitti.
Uschan.