måndag 10 maj 2010

10:18

Igår var Beas föräldrar här. Det var mysigt. Först hjälpte de oss sätta upp en liten kristallkrona i taket i vårt sovrum så nu är det jättefint där. Sen fick vi även hjälp att sätta ihop en trimmer som Beas pappa köpt åt oss. Vi fick även massor av trädgårdsredskap av honom och en flagga. Så igår kväll var vi ute på tomten och grejade, rensade ogräs och krattade och klippte buskar lite. Vi kommer få så fint när vi är klara, tack Beas pappa för alla verktyg och sånt:)
Efter lite grejande fikade vi med äppelkaka som Beas mamma bakat, asgod! Efter det bar det av till Ikea där Beas mamma skulle gå en stund, jag och Bea och hennes pappa åkte istället till Biltema och köpte en grill, ÄNTLIGEN! vi köpte även en eltändare och briketter. Så nu är det bara att börja med grillningen så fort vädret blir fint. Vi kollade även lite på lampor i en annan affär innan det var dags för Mc Donalds lunch. Vi handlade sedan på Maxi till sist innan vi åkte tillbaka till vår lägenhet som de tyckte var "så fin!"

Idag ska jag jobba några timmar på campingen som är mitt sommarjobb detta år, mellan 11 och 16 ska jag vara där. Det blir mysigt. Hoppas kul också, haha. Tror Bea kommer hem vid fyra ungefär, det blir kanoners! Ikväll ska vi äta svamppasta igen, gottit!

1 kommentar:

bea sa...

nu ska jag laga mat åt dig!