onsdag 5 maj 2010

11:00

Nu är det praktik idag igen, faktiskt hela veckan kan man säga. Imorgon och fredag har jag dagspass, ganska så skönt ändå. Man kan liksom gå hem vid tre och ha dagen gjord. Sedan måste vi eventuellt ses i helgen och plugga inför de tre seminarier och vårt förbättringsarbete som vi ska ha gjort till efter vfu:n. De är dumma som ger oss så mycket att göra under vfu-veckorna.

På söndag kommer iallafall Beas föräldrar hit, de ska väl hjälpa oss att sätta upp någonting, i vanlig ordning. Annars blir det väl lite Ikea och jag och Bea ska passa på att köpa en grill när vi får skjuts med bil.
Ikväll ska jag iallafall ha vfu då, jag är inte så pepp idag. Fick mest kritik igår tyckte jag och då känns det inte så himla bra, jag tror att hon innerst inne menar väl, vill att jag ska lära mig saker. Men just då och just nu känns det lite mer pissigt.
Hoppas de är lite snällare mot mig idag. Haha. Nu ska jag fundera över någonting att äta till lunch innan det blir dags att äta den, kanske även en kaffe på maten?:) mm det måste helt enkelt hinnas med.

Enjoy eran dag, bea är btw en fuskis som bara hade vfu en timme och sedan fick åka hem. Så nu är hon ledig resten av dagen, lyxigt!

1 kommentar:

bea sa...

kom hem!