måndag 17 maj 2010

10:52

Idag hade jag äntligen sovmorgon, säger jag som sov till klockan tio i lördags och verkligen blev utvilad. Problemet var mer att jag jobbade igår, mellan kvart i åtta och kvart över tre. Men liksom hallå, 7,5 timmar med OB, kan det bli bättre än cashfloooow, nej juste! Haha. Kommer även att få jobba torsdag förmiddag och några fler dagar i maj. Så att man iallafall får lite pengar där i juni. Annars blir det nog ganska så knapert fram tills de stora lönerna kommer i juli, augusti. Det blir najsigt bajsigt.
Min fin är såklart på praktik idag också, vi är aldrig lediga samtidigt. Jag börjar min praktik halv två och sen vid tio kommer jag hem, då är det bara att gå och lägga sig inför att börja klockan sju imorgon bitti istället. Yeeeyyy! Men min fin är finast så jag får passa på att pussa och krama på henne så mycket som möjligt när vi är hemma tillsammans.

Igår kväll åt jag och Bea pizza med Emelie, det var gott. Jag åt en med köttfärssås, skinka och räkor. Plus vitlök tog jag och sås på det. Får nog köpa tuggummi att ha på praktiken idag eller något så att inte min handledare storknar av min andedräkt. Ska även ha klinisk examination med min handledare från skolan idag, hoppas på att det går finfint. Men det tror jag.

Nu ska jag fortsätta sminka mig och sen blir det lunch om någon timme.

1 kommentar:

bea sa...

"storknar" hahaha du är bra