måndag 3 maj 2010

14:17


Jaha ja, det blev ingen praktik för min del. När jag kom dit var inte mina handledare där, någon utav dem:( Jag tänkte då att jag hellre går hem och byter dag om de nu ändå inte var där, det blir så segt. Blir skönt att vara ledig, som jag ville. Haha. Nej men det var synd att ingen var där, jag som hade sett fram emot min första dag på praktiken. Men men, nu är det som det är.

Ikväll kommer Emma och Simon hit och fikar med oss, det blir mysigt:) Det är kul att få visa upp vår fina renoverade lägenhet för någon. Haha Men nu ska jag snart gå upp till campus och träffa Bea som kommer från Norpan. Jag ska passa på att lämna in lite böcker som jag har lånat jättelänge och som bara ligger hemma och samlar damm, inte skojigt.


Lägger upp en bild på mig själv, det händer inte ofta men den här tyckte jag till och med själv var fin. Enjoy.

1 kommentar:

bea sa...

du är alltid fin