söndag 25 juli 2010

12:46

Igår när jag var på stan och shoppade skor (som snart kommer upp på bild här i bloggen) passade jag att gå in en sväng på Indiska för att köpa en grön liten glasburk på rean. Jag har tittat på den länge och tyckte den skulle passa perfekt till att ha socker i, ni vet när man bara behöver lite, typ som när man ska äta pannkakor. Så kom jag hem och visade Bea, hon tyckte den var jättefint och tyckte det var en bra ide, men så sa hon: - "Eller så kan du ha alla dina armband i den som bara ligger här överallt i lägenheten". Herregud vad jag älskar henne ännu mer nu för det, imorse provade jag den briljanta idén, lade ner några armband, några ringar och ett och annat halsband i den, helt perfekt och lite lyxigt ju. Det kommer också få plats ännu mer smycken i den än vad jag från början trodde. Så nu vill jag härmed för er presentera: min smyckesburk! Är helt otroligt nöjd (plus att jag tror att min finis är väldigt nöjd över att slippa se mina armband ligga och drälla), nu slipper hon det och alla i Andersson/Karlsson mansion är nöjda.

Inga kommentarer: