torsdag 15 juli 2010

21:57

Har nyss kollat på Himmelblå, en norsk serie som gick förra sommaren på svt. Nu har den börjat igen med en säsong nummer 2. Den är mysig, lagom djup och lagom rolig och spännande. Precis i min smak. De tittade på Sex and the City i serien, det vill jag också men jag är på sista säsongen nu i boxen så jag vill inte kolla för fort så att allt bara tar slut. Då måste jag ju liksom vänta en stund innan jag ser om så att jag inte vet allt som ska hända. Jag får göra som Bea säger nu och se ett avsnitt i veckan, välja endast en dag i veckan som jag får se ett avsnitt. Ja så får det bli!

På söndag efter att Bea har jobbat sitt sju till tolv-pass så åker vi till Nyköping och sedan vidare till Gise i Trosa där Beas föräldrar har ett landställe. Där ska vi vara tills på tisdag eftermiddag, det blir ingen lång ledihet men några dagar av bara sol, bad, god mat och umgås med Beas föräldrar Ann och Lasse, det blir perfekt! Tänk att jag och Bea liksom inte har badat i år än, det är ju nästan skandal. Haha. Men nu blir det alltså av.

Enjoy.

Inga kommentarer: