torsdag 22 juli 2010

16:26




Jobbade idag igen mellan 7 och 12. Skönt att komma hem så tidigt men hela dagen blir så lång och sen på kvällen kan kan man ändå inte vara uppe så länge eftersom att jag ska upp igen klockan sex. Segt. Bea jobbar kväll idag med, började halv tre och slutar tio halv elva någon gång. Imorgon är hon iallafall ledig så då blir det en hel lång fredagskväll bara vi och en bra film, typ. Jag jobbar sju till tolv nu två dagar till sen blir det iallafall söndag ledigt. Nice bajs!

Imorgon kommer lönen, skönt och wonderful!


Ikväll ska jag äta kyckling och kikärtsgryta till middag (en matlåda) sen gör jag nog ris eller cous cous till. Blir smarrigt som sjutton!


Äckliga larven på bilden ovanför tog jag och Bea innan vi åkte till landet i söndags. Den var verkligen stor om man jämför med hur stora de brukar vara. Blää.

Inga kommentarer: