fredag 30 juli 2010

14:59

Nu ska jag plugga här, en fredags eftermiddag också. Omtenta den 16 augusti, jippiee! ..Eller? Nej, usch.
Vaknade vid elva imorse, hade innan det vaknat när Bea gick upp och åkte till jobbet plus några gånger till runt åtta och nio. Jag var så trött när jag vaknade vid halv elva att jag var tvungen att somna om och inte gå upp förrän elva, dååligt av mig.
Nu kommer snart älskling hem från jobbet, då vet jag inte vad som ska göras. Om det ska liggas i soffan hela eftermiddagen och ha det mysigt? Eller om det ska pluggas och diskas och annat tråkigt, man vet inte.

Om en vecka imorgon ska iallafall jag och Bea på bröllop, det blir ju spännande. Allt är klart med skor, klänning och kofta som jag ska ha på mig. Känns bra samtidigt som det känns mindre bra att jag inte har några pengar kvar typ. Jag får härmed leva på ingenting tills nästa lön. Lönen den här månaden var tyvärr inte så pass stor att den täckte alla utgifter, ännu mindre kul. I augusti däremot kommer både csn-bidrag och lön, då ska det åkas utomlands vill jag lova.

Hejs.

2 kommentarer:

bea sa...

jag längtar efter dig!

Victoria sa...

jag längtar efter dig med! pussis