torsdag 22 juli 2010

20:17

Klockan nio ska jag se Himmelblå (en serie på ettan) som jag såg förra veckan, den är bra. Imorgon funderar jag på att åka ner på stan och kolla efter antingen en liten kavaj eller en kofta att ha på bröllopet. Klänning är klart och skor, väskan kommer snart på posten och sen är det bara koftan som fattas. Man vill ju inte komma helt baraxlad in i kyrkan,

Till teve-programmet snart ska jag göra kaffe, kanske ta en bit choklad till. Sörja att jag härmed ska vara ensam hemma imorgon kväll också, fredagsmyset blåstes av. Bea ska jobba:( Jag får istället roa mig med en bra film och äta framför tv:n. Höhö. Man får försöka tänka att det blir mer pengar istället.



Veckans nyhet: jag börjar bli beroende av Loka/Ramlösa. Det finns så många goda smaker, mums!

Veckans nyhet får bli någonting nytt, någonting nytt och fräscht.

Inga kommentarer: