torsdag 15 juli 2010

18:39

Ja nu måste jag ju berätta om några små saker som hänt i mitt liv, men det är ändå värda att berätta. Den 7:e augusti ska jag och Bea på bröllop då Beas förra klassis Jenny ska gifta sig med sin Nicke. Jag har nu inhandlat både skor och klänning som ni kan se här på bilderna. Fint va? Klänningen är i ett jättefint ganska silkigt tyg, typ som siden eller liknande. Det var rea på Esprit så jag kunde lite låta bli. Skorna är kanske inte lika lyxiga men de är väldigt fina måste jag säga.
Nästa sak som har hänt är att jag igår fick en present av min älskling. En väska som hon beställt på internet som vi har kollat på förut, jättefin. Tack igen, jag älskar dig Bea.
Sista bilden här är till för att jag har köpt godis som jag ska ha ikväll när jag ser på tv och kurar ihop mig i soffan i regnet. Först ska jag se c/o Segemyhr och sedan någon norsk serie som jag såg förra sommaren också, kanske lite b men vad gör man när man är ensam hemma liksom. Haha. Nu ska jag iallafall laga mat, korvgryta med pasta blir det (Emmas goda korvgryta såklart;) den är så god Emma!! Förhoppningsvis (vilket det borde bli om jag inte äter som en häst) blir det iallafall matlådor av midddagen. Jag behöver det nu när jag ska jobba kväll både fredag och lördag och det blir säkert massor av folk så då måååste man äta annars dör man. Haha. Men men, mot köket och matlagningen, pussis till alla fina.









1 kommentar: