fredag 23 juli 2010

16:45

Idag kom hm-katalogen för höstmodet. Riktigt trevligt, jag blev helt fast och hittade massor av fint. Kläder, skor, smycken och väskor. Great! Kan ju inte köpa allt det där men drömma kan man ju alltid.
När jag kom hem från jobbet somnade jag, sov kanske en timme när Bea åkte till jobbet vid två. (Usch vad det är tråkigt när vi jobbar så mycket och inte hinner ses lika mycket som vi vill). Nu känner jag mig iallafall som en zombie, mitt huvud sover och mina ögon är vakna. Usch. Nu ska jag nog iallafall ta en dusch så blir jag kanse lite piggare? Ska laga mat lite senare, kycklinggryta med lime och honung, den är såå gooud. Sen får jag väl fördriva tiden med tv, film och så vidare innan älskling kommer hem. Imorgon är det mitt sista städpass av ded fyra som jag har nu fyra dagar i rad. Sen är jag ledig söndag innan jag jobbar kväll måndag och tisdag. Onsdag ska jag och Bea åka till Stockholm och hälsa på pappa och Gunnel i Rotebro i Stockholm, gå på stan blir det självklart lite först, nice! Men som sagt nu: duschen.
Imorgon ska jag åka till stan och kolla på skor, och om inte imorgon blir det på söndag. Jag bara måste ha ett par sandaler. Kris!!!

Inga kommentarer: