lördag 9 oktober 2010

10:22

Lägger upp en gammal bild från kanelbullens dag i måndags när jag och älskling åt bulle såklart och drack te i våra nya temuggar som vi köpte på Hellmans i Nyköping i helgen som var:)
Samtidigt kollade vi nog på en film med Nicole Kidman som ni ser där i bakgrunden, The Others hette den och var ganska så bra faktiskt:)
Men det var då det, nu är det idag: lördag! Jag har framför mig en dag fylld av plugg, det är läkemedelsräkning och läsa inför basgruppen som gäller. Men det ska nog gå bra, jag är bara en sådan som inte har så mycket plugghumör på lördagar, då ska man liksom göra roliga saker, fika och mysa i höstmörkret (som det ju är just nu) och bara ha det skönt. Vi får alltså se hur mycket det blir av med plugget, lite iallafall:) är sugen på att gå till något mysigt café och sitta där halva dagen, det är vad jag kallar kvalitetstid!
Men nu ska jag läsa lite plugg iallafall innan älskling kommer hem från jobbet, pussinuss!

Inga kommentarer: