måndag 11 oktober 2010

20:15

Pasta Carbonaran smakade utsökt gott och vällagat! (Alltså den både var vällagad och smakade vällagat, om ni missförstod). Vi kollade sedan på Halv åtta hos mig, tyckte de var lite halvtråkiga deltagare den här veckan, men men. Det är ändå roligt ju! Fast det tyckte inte Bea, hon skulle nog inte titta imorgon sa hon. Jag ska titta! Men snart ska jag inte titta mer alls idag, jag ska sova. Jag är så himla trött, men jag kämpar in i det sista med plugget inför basgruppsträffen imorgon.

Vid nio är det visst någon film som vi ska ge ett försök, risken är dock att jag inte orkar hålla mig vaken så länge efter kaffet utan helt och fullt somnar vid tv:n. Ja, vi får se. Nu blir det iallafall soffan för lite mer pluggläsning.

Sov gott när ni väl lägger er, natti natti!

3 kommentarer:

bea sa...

nej i dag blir det inget halv åtta för min del

Victoria sa...

haha nej, screw you!!! (vet inte hur det stavas);) hahahah

Victoria sa...

haha nej, screw you!!! (vet inte hur det stavas);) hahahah