torsdag 7 oktober 2010

15:19

Idag är jag så himla sugen på att göra saker, baka, städa, diska, plocka iordning, tvätta, bädda rent i sängen osv. Jag är alltså inte alls sugen på det som jag egentligen måste göra, nämligen plugga. Jag har tenta i läkemedelsräkning på måndag, vilket jag inte tycker är speciellt svårt egentligen men lite måste man väl läsa innan känns det som. Jag ska ta tag i det, snart.

Idag kom också vår elräkning, inte lika kul kan jag ju säga. Men samtidigt så, det är ju bara bra att den liksom blir betald, så är det ur världen sen. Jag har bara så svårt att förstå människor som bara skiter i sina räkningar, bara slänger de i en låda och låtsas som om de inte existerar. Man betalar väl räkningarna först och sen om eller det man har kvar efter räkningsbetalandet kan man ju handla annat för. Lite sunt förnuft har väl aldrig varit så svårt, eller???

Inga kommentarer: