fredag 29 oktober 2010

17:37

Fredag kväll. Jag och älskling sitter vid köksbordet vid varsin dator, ska egentligen plugga, men jag tror att vi båda gör annat, myskläderna är på.
Idag har vi varit nere på stan en kort stund, köpt äggkoppar och ljus på Makaroom, en inredningsbutik här i Linköping. Jag var även på banken för att helt säga upp mitt konto i Sörmlands sparbank och nu har jag alltså Swedbank istället, skönt. Jag köpte även en t-shirt på Mq, en vanlig vit att ha under andra tröjor. Hittade mycket snyggt på Mq idag faktiskt, de har bytt lokal och fått en jättefin butik, kul!

Ikväll ska jag laga middagen, det blir kikärtsgryta med kyckling i, den är så himla good! Till detta goda ska vi ha cous cous, sallad och citronvatten, det kan inte bli bättre! Efter middagen blir det Idol och sen en film (pauserna i Idol med nyheter och allt vad det är orkar vi inte med). Sen är det bäst att gå och lägga sig för imorgon blir det massor av happenings. Vi ska till Ikea, Kungsängen (och förhoppningsvis beställa en ny säng), och handla mat samt soptippen. Beas syster och far kommer hit, vi ska antagligen också fika och äta Mc Donalds till lunch, det blir skoj. Sen blir det Nypan för hela slanten.

Återkommer med ostbågs kritik för filmen vi ska se ikväll....

1 kommentar:

emma sa...

haha ostbågskritik! :)