lördag 23 oktober 2010

17:03

Bytte dag på praktiken, är ledig idag och tänkte ha praktik på fredag istället:) det är skönt när man kan ändra lite som man vill. Istället åkte jag och älskling ner på stan en snabbis och köpte en fin ljusstake till köket som vi kollade på igår. Den är jättefin och passade jättebra på vårt köksbord med ett beige ljus i.

Ikväll blir det tacos till middag följt av att vi ska se en film med Meryl Streep: it´s Complicated. Den verkar mysig, rolig och lättsam, precis vad vi vill ha ikväll:) Efter denna ljuvliga måltid blir det väl godisätande:)

Igår fick jag en utav de två presenter jag skulle få i 1,5 års present av min älskling, jag fick välja ut ett armband! Jag hittade en asbra smyckesbutik här i Linköping som jag aldrig har sett förut. De hade jättefina smycken och framförallt från märket Pilgrim, så det blev ett armband från Pilgrim med guld, bruna och blå pärlor, hur fint som helst (bild kommer), Tack igen älskling, du är så fin!

Nu ska jag fortsätta läsa lite kul bloggar och sen blir det kanske lite mer tv innan matlagningen drar igång, ha en mysig kväll allihopa!

1 kommentar:

bea sa...

snyggo i ditt armbando