måndag 11 oktober 2010

13:54

Börjar känna mig sådär rödmosig just nu. Ni vet sådär helt slut som man kan känna sig, ögonen vill inte riktigt hålla sig uppe, kinderna hettar och huvudet värker och jag fryser. Jag vill liksom lägga mig i sängen under typ både mitt och Beas täcke och bara sova. Men det går inte för sig, idag ska jag vara duktig och PLUGGA massor!
Jag har redan börjat och ska nu se Greys Anatomy och plugga lite i pauserna, det är ju så många pauser i tv nu för tin, hujedamig!

Älskling är i skolan, men bara mellan 13 och 15. När hon kommer hem ska vi dricka det gudomliga kaffet från vår gudomliga King Of Coffee

Hade förövrigt tenta i läkemedelsberäkning idag och det gick nog ruskigt bra med tanke på att jag inte pluggat typ nästan någonting! Men man ska ha alla rätt och det är ju inte säkert jag får, men men. Vi får se, man ska aldrig säga aldrig.

Nu ska jag som sagt se Greys.
Ikväll ska älskling tappa upp ett varmt och skönt bad åt mig, det ska bli mys. (Sen kommer jag dra ner henne i badet också, men det vet hon inte om än;)

1 kommentar:

bea sa...

jag vill inte bada!