lördag 9 oktober 2010

12:28

Plugga är tråkigt, men jag är duktig och gör det nu lite ändå, det är lika bra det. Snart ska vi nog äta lunch jag och Bea. Min mage börjar snart att kurra, klockan är ju trots allt redan halv ett och jag åt ju frukost redan vid nio så det börjar liksom bli dags nu.

Annars idag har jag kommit på lite som jag ska göra iallafall (förutom det tråkiga pluggandet):
- Backa Choclate Chip Cookies från Leila-boken jag har
- Gå till hemköp, köpa tidningar och bakingredienser
- Fika de goda nybakade kakorna tillsammans med älskling och dricka gott kaffe!
- Laga middag som ska bestå av: råstekt potatis, pepparsås och Wallenbergare som Beas mamma lagat som vi fått med i en matlåda som vi ska värma upp till, mums!
- Se den Wallanderfilm som vi fick från Lovefilm igår:)

Adjösss för nu!

1 kommentar:

bea sa...

chocolate chip flarn!