torsdag 28 oktober 2010

10:56



Det har varit lite idétorka på min blogg nu, sorry. Ska bli bättre, jag lovar. Fast kanske inte i helgen för på lördag kommer Beas föräldrar och Beas syster hit, vi ska fixa lite grejer på Ikea, kolla på ny säng (äntligen), handla mat och köra lite grejer till soptippen, haha. Sen åker vi med dem tillbaka till Nyköping och sover där, umgås med Beas syster och har det mysigt hela söndagen innan vi åker hem igen söndag kväll. Vi hade gärna stannat längre men eftersom att jag har fältstudie hela nästa vecka nästan så måste jag vara där på måndag och så.

I helgen såg vi förresten en mysig och bra film, 4 av 5 toasters får den. i´ts complicated heter den och Meryl Streep har bland annat en utav huvudrollerna. Meryl är bra och mysig.

Ikväll ska jag ha praktik mellan 14 och 21.30 sen blri det ledigt fredag, lördag och söndag vilket inte är helt fel.

I veckan som hittills har gått har även detta hänt:

- köat i hundra år på Hemköp pga kundkortskväll

- sett en bypassoperation live på en filmduk (filmat innifrån op-salen)

- Sett en film till: Dumpa honom! med bland andra Jennifer Aniston och Ben Affleck

- Ätit asgod kladdkaka som älskling bakat en vanlig onsdag.

- Sett massor av avsnitt Greys Anatomy...

Lovar att uppdatera bättre nu:)

2 kommentarer:

emma sa...

BRA! :D

bea sa...

är det inte ostbågar den ska ha?