söndag 29 januari 2012

12:02

Härliga söndag:)
Jag gick upp halv åtta idag och duschade och gjorde mig iordning, åt frukost en timme senare och hade det skönt. Strax efter tio gick jag ut på en skön 50 minuters promenad. Väl hemma var klockan elva och det var dags för elvafika. Jag fikade kaffe och citronmuffin och Bea tog en lussebulle som vi också hade kvar i frysen. Gött!
Nu vilar jag mig mest här vid datorn, ska mest vila mig hela dagen men har funderat en stund och kommit fram till att det blir nog en till 40-50 min lång promenad senare ikväll. Nej jag är inte galen, har bara upptäckt att jag tycker det är hur skönt som helöst med promenader, långa sköna så man hinner lyssna igenom en hel lång och bra skiva i Iphonen:) Just nu diggar jag The Sounds efter att jag återupptäckt att jag tycker de är väldigt bra sedan i torsdags när vi var och såg dem på Platens:)
Runt ett halv två snåret blire lunch och då rester från gårdagen i form av pasta carbonara. Ikväll blir det nämligen pizza till middag, sååå mums så det är inte sant!! Kanske även blir någon film eller så, lugnt och skönt:) Imorgon är första dagen på jobbet, är lite pirrig men inte så jätte ändå. Ska nog mest titta runt, lära känna lite folk och se hur allt fungerar samt att fixa schema och så, skoj! Ännu mer skoj att man äntligen för lön för hela paketet, inte en massa gratisjobb i form av praktik, awesome!!

Inga kommentarer: