torsdag 26 januari 2012

15:53

Idag är det torsdag. På måndag börjar jag jobba min första dag på Neurologen här i Linköping, på Universitetsjukhuset, läskigt. Men det är fyra dagar kvar än så länge, skönt.

Ikväll ska vi ut på galej minsann:) Jag, Bea och Kaisa ska till Pitchers och äta middag vid sju. Sen blir det förband följt av The Sounds på Platens här i linkan. Skoj! Får se om det slinker ner något glas vin också, men inte allt för mycket. Älskling och jag ska ju dricka bubbel och äta god middag följt av vaniljhjärta (som jag önskat) till efterrätt imorgon kväll. Vi ska tillsammans fira min examen och mitt nya jobb, eller något. Vi har ju firat förut men inte bara vi två, blir myyyysigt:)

Förut idag har vi varit duktiga och gick en timmes promenad, handlade på vägen hem. Väl hemma hade Alfons haft sönder och samman en blomkruka i vardagsrummet som vi fick plocka upp och dammsuga efter. Detta ledde till att vi dammsög hela lägenheten, lika bra. Sen åt vi lunch och jag färgade efter det mitt hår. Blev fint:) Måste ju vara fin i frillan på nya jobbet:) Nu sitter vi med varsin uppdrucken kopp kaffe vid varsin dator i köket. Bea lyssnandes på musik i sin dator och jag lyssnandes på musik i min. Gött! Sen ska vi göra oss iordning och hör och häpna: gå en promenad till, ner till stan och restaurangen där vi möter Kaisa vid sjutiden.
Nu ska jag gå och gosa med Alfons! Tjolahopp!!!!

Inga kommentarer: