måndag 30 januari 2012

15:42

Sitter och ska beställa skor på nätet, till jobbet. Tror att jag vill ha ett par jympadojor och ett par Birkenstock (röda) så att jag kan byta beroende på årstid. På sommaren eller när det är varmt vill jag ha Birkenstocksen och på vintern när man har mer på fötterna ska jag ha några coola, snygga gympadojor i snygg färg:)

Gjorde alltså min första dag på jobbet idag. Det var skoj och det gick bra. Det kändes dock fortfarande som praktik, fast betald sådan, ganska najs faktiskt:) Så nu ska jag jobba dag imorgon, kväll onsdag och sedan torsdag och fredag dag innan jag får vara ledig lördag och söndag:) Vissa veckor jobbar man sex dagar av sju men ibland jobbar man bara fyra av sju så det är ganska så skönt. Även bara 2 av 5 helger, riktigt nice det med, kommer inte kännas som om det så ofta är att man jobbar helg iallafall.
Ikväll ska jag försöka smälta allt som hänt idag, såhär första dagen, smälta att jag får dela mediciner och hänga dropp och göra allt på egen hand utan någon som ska kolla upp det innan jag gör något, nicebajs! Sen blir det nog en tidig kväll för min del, upp klockan halv sex eller något sådant, kvart i sju ska jag vara pigg och alert på worket:)

Inga kommentarer: