måndag 30 januari 2012

21:05

Godkvällens gott folk:)
Ikväll är jag ganska trött, även om det bara blev en kort dag på jobbet idag så antar jag att det var alla intryck och allt nytt som gjorde mig så trött och så. Om en stund ska jag sätta mig i sängen och läsa tidningar och kanske börja på någon ny bok. Det är mysigt ibland att sitta och läsa, mycket och länge:) Sen återstår att se huur länge med tanke på att jag som sagt är trött..
Imorgon måste jag ju gå upp typ klockan fem, tio i sex går nämligen bussen till sjukhuset, gilla läget är det man får göra helt enkelt;) Sen efter jobbet ska jag nog ner på stan och kolla på nya skor att ha på jobbet, ni vet som jag skrev om förut. Sen kan jag gå hem och förhoppningsvis inte känna att jag måste sova direkt då jag istället har sovmorgon onsdag morgon. Kvällspass på jobbet med andra ord.

Men nu ska jag slurpa i mig det sista av kaffet och pussa lite på älskling som sitter och spelar tv-spel. Puss!

Inga kommentarer: