onsdag 1 februari 2012

11:15

Jaha ni, onsdag idag. Jobbar kväll idag och dag imorgon och fredag och nu även antagligen kväll lördag, när ska man få vila?;) Haha
Idag har jag inte hunnit så mycket innan jobbet. Sov till halv nio, gick upp, åt frukost och gjorde mig iordning för att sedan gå och handla lite. Nu hemkommen har jag snyggat till badrummet eftersom att en gubbe från Graflunds ska komma hit och rensa avloppet när som helst, det är stopp, igen..för jag vet inte vilken gång i ordningen...men men. Så är det iallafall.
Älskling hade skola mellan åtta och elva och kommer nog snart hem igen. Själv ska jag diska lite nu och sen äta lunch strax innan tolv. Tjugo i ett åker jag till jobbet. Älskling o de andra ska på quiz ikväll medan jag är på jobbet, avis man är!!
Men men, nu alltså diska. Då vet ni iallafall lite av vad som händer mig i veckan och idag.
Puss.

Inga kommentarer: