onsdag 29 februari 2012

10:05

Godmorgon alla!
Idag är det onsdag, mitt i veckan. Jag kommer nog mest vila idag, min mage har en dålig dag, den har det ibland...
Jag ska läsa böcker, tidningar och annat mysigt. Men sen blir det väl iallafall en promenad till affären, måste ju komma ut i det fina vädret. Soligt och fint idag.

Igår kväll åt jag och älskling semla, vi tittade på en gammal Beck-film samtidigt och hade det mysigt. Hon sover fortfarande, jag ska låta henne sova tills hon vaknar, eller iallafall till klockan 11. Senare tycker jag är för mycket, då kanske hon sover hela dagen, men till elva är ju snällt iallafall.
Själv har jag hunnit duscha, äta frukost, platta håret och sminka mig lite, ja, jag sminkar mig ibland trots att jag bara är hemma, tycker jag känner mig mer pigg och glad då:) Nu ska jag snart börja diska lite men det finns risk att älskling vaknar då, så jag kanske får vänta lite med det.
Puss på er och ha en underbar torsdag!

Inga kommentarer: