onsdag 29 februari 2012

17:46

Idag har varit en effektiv dag, trots att jag bara har varit hemma, måste jag säga.
Jag har tvättat, bakat bröd och hunnit läsa mycket i min braiga bok:) Kajsa Ingemarssons böcker är så mysiga. Man ser verkligen bilder av det hon skriver framför sig, hur miljöerna ser ut och så vidare..det är så det ska vara i bra böcker tycker jag. Nu har jag nyss läst några kapitel men eftersom att jag återigen försöker vänja mina ögon vid mina glasögon som jag inte använt på länge, så får jag ont i huvudet efter en stunds läsande och måste göra en paus. Men lite mer läsande under kvällen ska jag nog hinna med innan det är dags att sova.
Älskling har varit duktig och sökt massa sommarjobb idag, så hon har också varit effektiv.

Ikväll ska vi äta limepasta till midddag, det är sååå gottt! Spaghetti blandat med stekt bacon, 2 lime och 2 vitlöksklyftor som man sedan äter med fetaost till som man blandar med valfritt mycket på sin tallrik. Kanske inte låter så spännande men det är verkligen sjukt gott!!!

Sen blir det till att titta på Halv åtta hos mig och Mästerkocken, bra program på onsdagar iallafall, typ alla andra dagar är kass. Förutom nästa vecka då, då börjar äntligen Greys Anatomy igen, jippiii vad jag har längtat!!!

Inga kommentarer: