torsdag 9 februari 2012

17:11

Hemma från jobbet, eller ja, för en timme sen. Nu ska jag vila hela kvällen, se film och vila upp mig. Imorgon ska vi åka till veterinären med Alfons för att han ska få spruta nummer två av sin vaccinering. Sen ska vi även köpa skonfoder till honom för att se om hans mage mår bättre av det.
Sen blir det vila för mig mycket resten av dagen. Ska nämligen jobba natt sen mellan fredag och lördag. Det blir nog segt, jag kommer nog att vara väldigt trött men det är ju bara en natt så det funkar nog bra. Sen blir jag äntligen ledig igen lördag och söndag.
Ikväll ska jag vara duktig och laga storkok, massor av fetaostbiffar ska det bli:) Vi ska äta det till middag och sen frysa in resten i olika matlådor för att vi ska ha till jobb och praktik och allt vad jag och frugan ska ha för oss närmaste veckorna.

Idag har jag också äntligen, beställt nya skor till jobbet. Birkenstock, svarta blev det. Tycker sådana är så sköna, kommer nog bli bra. Hoppas att jag får dem tills nästa veckas jobb.

Men annars: guuuud så skönt att det iallafall är helg imorgon, även om det innebär jobb för mig till en viss del. Bra betalt med helg och natt, det ni!

Inga kommentarer: