söndag 5 februari 2012

16:29

Söndag söndag..Imorgon jobbar jag igen. Idag har varit en skön och ledig dag. Jag gick upp vid nio och duschade och gjorde mig ren och fin. Smink och hårfix. Vi åt frukost och läste DN. Vid halv tolv gick vi till stan och till Åhlens. Jag köpte nya vantar och en väska från Wera. Blev 600 pix för väskan istället för 900, känns skönt att Åhlens har ordentliga och bra rabatter, det är schysst av dem, de har verkligen de bästa rabatterna av alla butiker i stan!
Vi åkte hem igen vid ett och när vi väl var hemma gjorde vi varma mackor till lunch, mumsigt! Sedan har eftermiddagen bestått av att dammsuga, fika kaffe och läst lite tidning och bloggar. Nu sitter jag här och lägger in mina nya The Sounds skivor på datorn för att sedan lägga in dem i itunes och min mobil. Så jag kan lyssna när jag är ute och grejar och åker till jobbet och sånt.

Till middag ikväll blir det köttgryta (som vi gjorde en annan helg) som vi ska tina upp och äta, blev massor så det blir jättegott, till detta: ris. Sen ska vi se film, älskling ska se The Social network, den där filmen om Facebook. Men det vill inte jag så det får bli något annat för mig, se något på datorn liksom.
Och för alla som undrar: Alfons mår prima och är lika söt som vanligt:)

Inga kommentarer: